nowości!

Pracuję sobie powolutku, mam mnóstwo pomysłów i jak zwykle za mało czasu. Przedstawiam Wam kolejne nowości, które trafiły dziś do operowego sklepu. 


Zrobiłam trochę podstawek - chmurek, które świetnie przydają się przy gotowaniu :-) Zwykle brudną łyżkę odkładamy na blat, później trzeba wszystko myć, a tu proszę, przyjemnie, miło i pożytecznie ;-) Strasznie lubię malować takie infantylne obrazki, im bardziej dziecinne, tym lepiej ;-)) Ale podobno każdy z nas ma w sobie trochę dziecka. Ja mam za dwie osoby ;-)






Powstało też kilka tzw. fusetniczek, czyli innymi słowy podstawek, na które można odłożyć szczurka herbacianego. Będą też dobre na małe porcje konfitury albo miodu - idealne do śniadań, bo śniadania należy celebrować! ;-)





Pozostając w kuchennych tematach - zrobiłam też maselniczkę w kształcie kury :-) Jest duża, zmieści tak ze 3/4 osełki. 


Całkiem niedawno zbierałam na podwarszawskich polach i suwalskich łąkach zboża i trawy - bo nic nie rysuje tak pięknych wzorów jak sama natura :-) Utrwaliłam je więc w glinie, w formie małych kafli i wisiorków.







A na koniec paterka! Prosta forma, piękne szkliwa, piękna glina :-) Polecam!





Prześlij komentarz

.